Marka Volkswagen planira povećati ponudu plug-in hibridnih automobila kao odgovor na usporavanje potražnje za električnim vozilima .
Proširenje PHEV portfelja jedan je od glavnih prioriteta VW-a, izjavio je u srijedu izvršni direktor Thomas Schäfer. Ovaj potez je promjena smjera u odnosu na prethodnu strategiju fokusiranja uglavnom na električna vozila kroz ID brendiranu liniju.
"Kupci sada žele plug-in hibride, uključujući Kinu i SAD", rekao je Schäfer u intervjuu na marginama automobilske konferencije u Londonu.
Prodaja plug-in hibrida raste brže od prodaje električnih automobila
Prodaja plug-in hibrida u Evropi rasla je brže od prodaje električnih vozila ranije ove godine. Volkswagen je promijenio svoju električnu strategiju nakon odlaganja nekih modela i zaostajanja u Kini, gdje dominiraju lokalni brendovi. Prošle godine, proizvođač je odustao od planova za izgradnju fabrike električnih vozila vredne 2 milijarde evura u Nemačkoj.
Uz usporavanje rasta električnih vozila, proizvođači automobila se okreću poznatim pogonskim sklopovima kako bi odbranili prodaju i tržišni udio.
Toyota je imala koristi od porasta globalne potražnje za hibridima. Grupacija Mercedes-Benz saopštila je ranije u srijedu da će prodavati automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem duže nego što se očekivalo zbog razočaravajuće prodaje električnih vozila.
Najnovija VW-ova hibridna tehnologija, koja se koristi u modelima kao što su Passat i Tiguan, već nudi električni domet veći od 100 kilometara.