VISOKO INTEGRIRAN TEHNOLOŠKI PROIZVOD

Amerikanci su rastavili Xiaomi SU7 i ostali bez riječi

Xiaomi SU7 Max MWC 2024 8

Izvršni direktor kompanije Rivian, RJ Scaringe, kaže da je njegov tim nedavno rastavio električni automobil Xiaomi SU7.

Impresioniran je automobilom, ali ističe da postoji velika razlika između razvoja i proizvodnje takvog automobila u Kini u poređenju sa Sjedinjenim Državama.

Scaringe opisuje SU7 kao vrlo dobro napravljen i visoko integriran tehnološki proizvod. Također dodaje da bi, kada bi živio u Kini, to vjerovatno bio jedan od automobila koje bi vozio.

Cijena je velika prednost

Jedna od najvećih prednosti SU7 je njegova cijena: s početnom cijenom od oko 30.000 eura u Kini, znatno je jeftiniji od mnogih konkurenata.

Nakon što je rastavio automobil, Scarringe kaže da Rivian nije ništa naučio o jeftinoj proizvodnji vozila, niti je otkrio ikakve skrivene inženjerske trikove. Cijeli proizvod je jednostavno dobar.

Scaringe vidi objašnjenje za tehnološki naprednu platformu u jednom važnom elementu: opsežnoj podršci kineske vlade.

Razlika, dakle, leži u ekonomskom okruženju u kojem Xiaomi posluje, izvještava Business Insider.

Vladina podrška mijenja cjelokupnu ekonomsku ravnotežu i stvara situaciju koju je gotovo nemoguće ponoviti u Evropi ili SAD-u.

Prema Scarringu, cijena Xiaomi SU7 je tako niska zahvaljujući faktorima jedinstvenim za Kinu, kao što su niski troškovi rada, državna podrška i minimalni kapitalni troškovi.

Kineski proizvođači dobijaju direktne državne subvencije

Dok je Rivian dobio kredit od 6,6 milijardi dolara za svoju novu fabriku u Gruziji, kineski proizvođači poput Xiaomija dobijaju direktne državne subvencije koje nisu dostupne u SAD-u.

Prednost i niži troškovi rada

Scaringe također ističe niže troškove rada u Kini kao dodatnu prednost.

„Kada kapitalne troškove svedete na nulu ili ispod nule i imate vrlo niske troškove rada, onda možete tačno razumjeti kako to rade“, objasnio je.

"Nema magije na svijetu. Sve se može analizirati i izračunati", zaključuje on.