Nadmoć domaćih kompanija

Bingo, Belamionix, Fructa Trade i Yimor: Priča o uspjehu na bh. tržištu maloprodaje

Bingo celic

Posljednjih godina, domaće kompanije poput Binge, Belamionixa, Fructa Trade i Yimora dominiraju maloprodajnim tržištem Bosne i Hercegovine, ostavljajući strane konkurente u zasjenku.

Bingo, najveća domaća maloprodajna kompanija, nije samo lider po obimu prodaje već i po kontinuiranom ulaganju u ekspanziju maloprodajne mreže i proizvodne kapacitete. Nedavno otvoreni marketi u Hrasnici i Tuzli samo su dio njihove strategije rasta, dok su ulaganja u proizvodne pogone kao što su Kaletex Kalesija i Ingram Srebrenik dodatno unaprijedila njihove operacije.

Belamionix iz Brčkog također bilježi značajan rast, otvarajući velike prodajne centre širom zemlje, dok Fructa Trade iz Dervente, poznata po Kort marketima, proširuje svoj uticaj nakon nedavnog preuzimanja fabrike Unis Derventa. Njihovi impresivni rast prihoda, koji su se kretali od 195 miliona KM 2021. godine do 342 miliona KM prošle godine, svjedoči o njihovoj sve većoj ulozi na tržištu.

Kompanija Yimor iz Domaljevca, poznata po Mega diskontima, također bilježi snažan rast kako u prodaji tako i u proizvodnji, sa kapitalnom investicijom u prvu domaću tvornicu sladoleda. Njihovi prihodi su porasli sa 82 miliona KM 2021. godine na 154 miliona KM prošle godine, reflektirajući njihovu ekspanziju i rastuću popularnost među potrošačima.

Ovi domaći igrači ne samo da šire svoje poslovanje nego i aktivno doprinose lokalnoj ekonomiji i zapošljavanju, čime se osigurava dalji rast i stabilnost maloprodajnog sektora u Bosni i Hercegovini.