GR GT IDE ide stopama legendarnih modela Toyota 2000GT i Lexus LFA.
Iako mu ime nije najkreativnije, riječ je o najnaprednijem i najbržem modelu koji je nosio oznaku Toyota. Iako se dugo čekalo na njegovo predstavljanje, čini se da se čekanje isplatilo.
Toyota Gazoo Racing je već poznata po vrhunskim sportskim performansama svojih modela, a sada na vrhu svoje ponude ima novi superautomobil, koji predstavlja u dva izdanja.
Toyota GR GT je cestovni superautomobil, dok se njegov trkaći pandan zove GR GT3. Oba modela se razvijaju kao odgovor na konkurenciju poput Mercedes-AMG GT, ali i kao osnova za GT3 takmičenje.
Nova aluminijska baza
Automobil je konstruiran na posebno razvijenoj aluminijskoj platformi, a karoserija koristi plastične dijelove ojačane karbonskim vlaknima. Toyota ističe da je razvoj još uvijek u toku, tako da se neke specifikacije mogu promijeniti.
GR GT će težiti 1.750 kilograma ili manje, s raspodjelom težine od 45:55 u korist zadnje osovine. Dug je 4.820 milimetara, širok 2.000 milimetara, visok 1.195 milimetara i ima međuosovinsko rastojanje od 2.725 milimetara.
Hibridni pogon
Sve prethodne informacije su se pokazale tačnim. GR GT dobija potpuno novi 4,0-litarski biturbo V8 motor u trkačkoj konfiguraciji sa suhim karterom i turbopunjačem. Mjenjač je osmostepeni automatski (transaxle) smješten pozadi i razvijen posebno za ovaj automobil. Snaga se prenosi isključivo na zadnje točkove.
Toyota navodi da će automobil razvijati najmanje 650 KS i najmanje 850 Nm obrtnog momenta, a budući da V8 dodatno podržava elektromotor, očekuje se izvanredan odziv i izuzetne performanse.
Toyota još nije objavila podatke o ubrzanju, ali tvrdi da je maksimalna brzina 320 km/h ili više.
Dizajn za brzinu
GR GT ima vrlo nizak profil, dugu haubu i vrlo agresivan dizajn prednjeg dijela. Vizualno je radikalniji od mnogih svojih konkurenata, što nije iznenađujuće s obzirom na njegove trkačke korijene. Dizajneri su osmislili aerodinamički profil unutar dimenzija koje su zadali inženjeri, a tek onda su počeli da se "igraju" s dizajnom.
Opremljen je 20-inčnim felgama, Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama dimenzija 265/35 sprijeda i 325/30 pozadi, uz karbon-keramičke kočnice na obje osovine. Ovjes koristi dvostruke viljuške na svim kotačima.
Trkaća unutrašnjost
Kabina GR GT modela je potpuno drugačija od svega što Toyota trenutno nudi. Presvučena je crvenom kožom i Alcantarom, a uključuje digitalnu instrument tablu sa prilagođenom grafikom, volan sa oznakom GR, ručice za mijenjanje brzina i veliki centralni ekran infotainment sistema. Estetski, možda nije u rangu s kabinom Lexusa LC500, ali izgleda funkcionalno i dizajnirano za vozača.
Toyota dodaje da su i GR GT i GR GT3 još uvijek u razvoju, tako da se određeni detalji mogu promijeniti. Cijene nisu objavljene, a prve isporuke se očekuju 2027. godine.