DA LI JE VRIJEDNO RESPEKTABILNOG IMENA?

Kineski Geely Atlas ima Volvo gene

Geely shutterstock

Kada idete na tržište, onda je bolje da to uradite sa proizvodom koji publika traži.

Čini se da su se Geely držali ovog postulata, jer model kojim svojim karakteristikama pokušavaju privući pažnju kupaca je upravo slika i prilika onoga što kupci žele.

Švedski geni

Atlas Pro je kompaktni SUV dužine 4544 mm, širine 1713 mm i visine 1831 mm. Ispod haube je elektrificirani 1.5 T-GDI turbo benzinac sa starter-generatorom od 177 KS i 300 Nm dostupnim pri 1500/min, koji je uparen sa 7-DCT mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

Štaviše, automobil ima pogon na sva četiri točka. Kompletnu pomenutu tehnologiju potpisuje Volvo, jer ju je donio "kao miraz" kada ju je kupila kineska kompanija.

Ni oprema nije bila komplikovana: dostupna je samo jedna varijanta - zove se Flagship - i više je nego bogata. Izdvajamo samo LED svjetla, grijana sedišta, kameru sa pogledom od 360 stepeni...

Više nego dovoljno prostora

Prostora u putničkoj kabini ima više nego dovoljno čak i za više ljude, što je uticalo na zapreminu prtljažnika. Za automobil duži od 4,5 metara očekivalo bi se više od 378 litara, koliko ima Atlas Pro. Inače, primijetili smo da su sjedišta nešto uža i kraća nego inače, ali to pripisujemo malo drugačijim fizičkim karakteristikama Kineza.

Ima više nego dovoljno mjesta za noge i glavu za zadnju klupu. Putnici imaju dvije USB utičnice za punjenje elektronskih uređaja – što će oduševiti najmlađe – a zadnja klupa je grijana.

Prtljažniku se pristupa preko vrata na električni pogon, a pozitivno je da je opremljen utičnicom od 12V 120W. Takođe ima kuke i prostor za odlaganje manjih predmeta sa mrežicom.

Položaj za vožnju lako se može učiniti idealnim, čak i ako ste viši, a ispred vas je digitalna instrument tabla od 7 inča koja pruža sve potrebne informacije.

Tri načina vožnje

U zavisnosti od izabranog režima vožnje (Eco, Comfort, Sport i Off-road), zavisi i grafika na instrumentima. Multifunkcionalni volan čvrsto leži u ruci i potrebno je neko vrijeme da naučite kako odabrati željene funkcije na instrument tabli.

U armaturu je ugrađen digitalni multimedijalni ekran dijagonale 12,3 inča, a zvuk dolazi iz audio sistema sa 8 zvučnika. Nažalost, ne postoji fizički potenciometar za jačinu zvuka, dok se temperatura u vozilu može podešavati preko fizičkog dugmeta.

Dok vozite, dovoljno je staviti tri prsta na ekran i povući ih prema gore za povećanje ili dolje za smanjenje željene temperature. Ako pomjerite tri prsta udesno, vratit ćete se na meni u kojem ste bili u jednom koraku ranije.

Već smo spomenuli da je pogonski sklop poznat iz Volva. Radi se o 1,5-litarskom trocilindričnom benzinskom motoru koji razvija 177 KS, upotpunjen blagim hibridnim sistemom. 7-brzinski mjenjač sa dvostrukim kvačilom je također prenet iz Volva.

Deklarisana potrošnja je 6,8 l/100 km, ali očekujte barem litar više. Međutim, ni to nije loš rezultat za vozilo sa pogonom na sve točkove. Inače, motor i mjenjač rade vrlo dobro i brzo ćete zaboraviti da se ispod haube nalazi motor sa samo tri cilindra.

ADAS nivo dva

Što se tiče voznih karakteristika, nema iznenađenja. Naravno, auto nije sportista, ali čak i tokom dinamične vožnje, okreće se sigurno i stabilno. Kočnice su podjednako efikasne, a Atlas Pro ima i kompletan asortiman aktivnih sigurnosnih sistema i sistema pomoći vozaču koji su uključeni u paket ADAS Level 2 sa radarom, 5 kamera i 8 ultrazvučnih senzora (adaptivni tempomat, automatsko kočenje u slučaju nužde kod pješaka). detekcija, upozorenje pri napuštanju trake, pomoć pri zadržavanju trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova...).

Da zaključimo: Geely Atlas je iznenađujuće ispravan proizvod, iako moramo reći da automobil ostavlja blagi dojam nesofisticiranosti. Međutim, činjenica je da je većina tehnologije koja se koristi u automobilu nastala prije 20-ak godina (ne računajući hibridni sistem, ADAS i infotainment), pa se tako nešto mora istrpjeti.

Zato je i cijena senzacionalna: auto košta 31.990 eura, što je odlično s obzirom na karakteristike vozila, motora, pogona i opreme.