Stellantis je danas potvrdio da neće prodati brend Maserati, uprkos ranijem upozorenju izvršnog direktora Carlosa Tavaresa da će zatvoriti proizvođače automobila koji ne posluju profitabilno.
“Stellantis ponovo potvrđuje nepokolebljivu posvećenost svijetloj budućnosti brenda Maserati kao jedinstvenog luksuznog brenda među 14 Stellantis brendova,” navodi se u izjavi proizvođača automobila, a također potvrđuje posvećenost cjelokupnom portfoliju brendova.
Prije nekoliko dana, Tavares je rekao novinarima: "Ako ne zarađuju novac, mi ćemo ih zatvoriti." Dodao je: "Ne možemo sebi priuštiti brendove koji ne donose profit."
Tavares je također rekao za Bloomberg televiziju: "Brendovi su ovdje da bi se iskoristili. Ako nisu u mogućnosti da unovče vrijednost koju predstavljaju, tada će se donijeti odluke."
Izjava šefa Stellantisa uslijedila je nakon što je profit grupe, koja posjeduje i Peugeot, Opel, Fiat i druge, značajno pao. Kompanija ne objavljuje rezultate za pojedinačne brendove, osim za Maserati, koji je u prvoj polovini godine prijavio korigovani operativni gubitak od 82 miliona eura.
Maserati je nedavno predstavio nove modele, uključujući superautomobil MC20, sa ciljem da obnovi imidž brenda i privuče nove kupce.
Neki analitičari su ranije primijetili da bi se Maserati mogao naći u prodaji, dok bi neki drugi brendovi poput Lancie ili DS mogli biti u opasnosti od ukidanja, s obzirom na njihov marginalni doprinos ukupnoj prodaji grupe.