
Duhovni nasljednik legendarnog Lexusa LFA sve je bliži proizvodnji. Novi superautomobil, koji će se vjerovatno zvati LFR, nedavno je najavljen putem Sport Concepta na Monterey Car Weeku, a sada imamo prvi pravi uvid u proizvodni model.
Špijunske fotografije su snimljene u čak tri različite verzije tokom iscrpnog testiranja na stazi Nürburgring.
Tri lica novog superautomobila
Prototipovi su snimljeni dok su ih inženjeri upoređivali s modelima Mercedes-AMG GT-R i GT Black Series. Iako na prvi pogled izgledaju slično, detaljnijim pogledom otkrivaju se tri različite aerodinamičke konfiguracije. Jedan od modela je standardna, cestovna verzija s čistijim linijama.
Druga varijanta je očito namijenjena trkačkoj stazi. Opremljena je agresivnim prednjim spojlerom od karbonskih vlakana, "canards" profilima i masivnim zadnjim krilom. Čini se da ova verzija također ima jedinstvene otvore za zrak iznad prednjih kotača za bolje hlađenje i aerodinamiku.
Više verzija Između ove dvije krajnosti nalazi se treća, nešto blaža, sportska varijanta. Ima manje zadnje krilo, nema prednji spojler i znatno manje "kapke".
Dizajn koji spaja prošlost i budućnost
Bez obzira na detalje, LFR izgleda kao savršena mješavina LFA i Sport koncepta. Automobil ima agresivnu prednju masku s tri velika usisnika zraka i prepoznatljivim "očnjacima" u sredini. Spaja ih ventilirana hauba i tanki, oštro dizajnirani farovi.
Bočnu liniju definiraju veliki otvori na prednjim krilima i masivni pragovi. Model također ima stražnje usisnike zraka i lagane kotače iza kojih je vidljiv visokoperformansni kočioni sistem. Na stražnjem dijelu dominiraju istaknuti spojler, četverocijevini ispušni sistem i ventilirana rešetka.
Minimalizam i tehnologija u kabini
Unutrašnjost prati minimalistički pristup, s naglaskom na vozaču. Kabinom dominiraju sportska sjedišta koja pružaju snažnu potporu i samostojeći infotainment ekran. Vozači će također imati pristup zasebnoj kontrolnoj ploči za klimu i prekidačima nalik ručici. Očekuje se i minimalistička ručica mjenjača i potpuno digitalna instrument tabla.
Hibridna zvijer od 900 konjskih snaga?
Detalji o pogonskom sklopu su još uvijek tajna, ali se nagađa da se neke komponente hibridnog sistema mogu vidjeti kroz zadnje staklo. Prema glasinama, osnova je 4,0-litarski V8 twin-turbo motor koji razvija 720 KS (537 kW). Uz pomoć hibridnog sistema, ukupna snaga mogla bi dostići impresivnih 900 KS (671 kW), iako ove brojke treba uzeti sa rezervom dok ne stigne zvanična potvrda.