Mehaničke promjene uglavnom tajne

Ovo je novi Golf GTI Clubsport

Golf

Novi Volkswagen Golf GTI Clubsport će svoj službeni debi imati 31. maja. Golf GTI Clubsport nije samo GTI sa nekoliko promjena ovjesa i novom značkom.

Sa prednje strane ima novu rešetku i nadograđene farove, a svetli i velika VW oznaka u maski.

Pozadi se nalazi veliki krovni spojler iznad novih zadnjih svetala i zadnja maska slična Golfu R, ali sa pojedinačnim ispušnim cevima u uglovima. Vozi se na novim gumama od 19 inča.

Mehaničke promjene uglavnom tajne

Mehaničke promjene su još uvijek uglavnom tajna, iako VW obećava da će Clubsport biti najsnažniji GTI s prednjim pogonom do sada.

Upravljanje snagom se upravlja elektronski kontrolisanom blokadom prednjeg diferencijala, dok je DCC adaptivna kontrola šasije opciona. Postoji i poseban način vožnje, ekskluzivan za Clubsport, posebno namijenjen vožnji na kultnoj stazi Nürburgring.

Prikladno, s obzirom da će VW ovaj novi automobil predstaviti na Nirburgringu.

Iako ne znamo koliko će konjskih snaga biti ispod haube, to će biti više od trenutnih 241 ks GTI-ja. VW je najavio jedinstveni GTI Clubsport 24h trkaći automobil koji će imati 343 KS. Ne očekujemo da će serijski Clubsport dostići tako visoku cifru jer je podešen da radi na E20 gorivo, između ostalih nadogradnji.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće