Krajem prošle sedmice Rimac grupa objavila je u izjavi za njemački poslovni sedmičnik Wirtshaftswoche da je "primila na znanje optužbe o prisilnom radu u Camel grupi, jednom od našh ulagača".
Rimac Automobili odlučili su raskinuti saradnju s kineskim proizvođačem baterija Camel Groupom, ukazujući na američke optužbe o prisilnom radu manjinskih Ujgura u pokrajini Xingjang, piše Hina. Prošlog augusta SAD je zabranio uvoz robe Camel Groupa i Chenguang Biotech Groupa, proizvođača začina i ekstrakata, u sklopu nastojanja da se iz američkih nabavnih lanaca eliminira praksa prisilnog rada, kako je navelo ministarstvo domovinske sigurnosti.
Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 miliona eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj kompaniji. U 2018. dogovorena je gradnja zajedničke tvornice električnih motora i baterija u Kini. Camel i Rimac planirali su u tvornicu u Xiangyangu, u pokrajini Hubei, uložiti 158,2 miliona dolara. Hrvatska kompanija trebala je osigurati pet miliona eura, znanje i tehnologiju, što bi joj osiguralo udio od 40 posto, a ostatak novca pribavio bi Camel.
Krajem prošle sedmice Rimac grupa objavila je u izjavi za njemački poslovni sedmičnik Wirtshaftswoche da je "primila na znanje optužbe o prisilnom radu u Camel grupi, jednom od našh ulagača". Camel po navodima hrvatske kompanije prihvaća načela odgovornog i etičnog poslovanja, istaknuli su u Rimac grupi, dodavši da zajednički projekt nije operativno aktivan od 2022. i da je "trenutno u postupku gašenja", citira njemački list.
Sredinom februara hijade automobila njemačkih marki Audi i Porsche, dioničara Rimac Automobila, zaglavile su pred američkim lukama zbog carinske provjere dijelova proizvedenih u zapadnoj Kini koji podliježu zabrani uvoza zbog sumnji u prisilni rad.