
Tražite li klasik, a volite terence, ovo je najbolje što ćete naći.
Novi stari Defender je san mnogih, ali priuštit će si ga moći samo rijetki. Naime, Land Rover Classic u ponudi ima prvu generaciju Defendera, ali uz uvjet da uplatite minimalno 195.000 GBP. Upravo tako, preko 200.000 eura za vozilo osmišljeno nakon Drugog svjetskog rata.
Punim imenom Defender V8 Works Bespoke Soft Top nudi puno. Osnova je Defender 90 proizveden između 2012. i 2016. godine, koji se nakon pronalaska donorskog vozila temeljito preuređuje i dorađuje u LR-ovim radionicama.
Puno stila i luksuza
Model dolazi s platnenim krovom u crnoj, tamno kaki, mornarsko plavoj ili pješčanoj boji. Bočne i stražnje stranice mogu se otkopčati i zarolati za vožnju na otvorenom, ali s određenom zaštitom od vjetra i sunca. Za one koji žele još manje krova, tu je i "bikini" verzija koja štiti samo prednja sjedala.
Kupci mogu birati između 49 tvorničkih boja, a nudi se i „match-to-sample" opcija s nijansom po želji. Moguće je personalizirati i rešetku, ručice, natpise na poklopcu motora i još mnogo detalja. Defender standardno dolazi s 16-inčnim čeličnim kotačima i gumama za blato, no u ponudi su i 18-inčni naplatci.
U kabini se nude kožne presvlake u pet jednobojnih i osam dvobojnih kombinacija, od tamnoplave do vinskocrvene. Kupac može birati i dodatke poput nosača za dasku za surfanje ili vinski hladnjak, ovisno je li sportski tip ili samo hedonist.
Samo V8
Kao što priliči, ispod lima je 5.0-litreni V8 motor s 405 KS i 515 Nm, uparen s 8-stupanjskim automatikom i pogonom na sve kotače s reduktorom. Manje bitno, do 100 km/h stiže za 5,6 sekundi, a maksimalna brzina je 171 km/h. Za sigurniju vožnju brinu se pojačane Alcon kočnice te ovjes s Eibach stabilizatorima, Bilstein amortizerima i novim oprugama.
U Velikoj Britaniji početna cijena iznosi 195.000 funti, i to bez poreza, što je gotovo 50.000 funti više od novog Defendera OCTA. U paketu dolazi i jednogodišnje jamstvo bez ograničenja kilometraže.