S POTPUNO NOVOM IDEJOM

Suzuki Cappuccino se vraća na automobilsku scenu

Suzuki

Maleni roadster se proizvodio do 1998. godine.

Bio je to zanimljiv roadster iz domene tzv. kei car. Dvosjed, dugačak samo 3,3 metra i težak 725 kg, pokretao je motor od 0,66 litara sa 64 KS. Više nego dovoljno za potpuni užitak vožnje bez krova. Ništa slično nismo vidjeli na cestama još od Daihatsu Copena i pomalo zaboravljenog Renault Winda.

I nećemo, jer novi Cappuccino dolazi s potpuno novom idejom. Kako saznaje Japanski najbolji automobil , u novom izdanju Cappuccino će pogoditi svog najjačeg protivnika – Mazdu MX-5. Prevedeno, to znači da će dva broja rasti. Razvoj sportskog modela navodno je počeo 2019. godine, u saradnji sa Daihatsuom i Toyotom. Epilog bi trebala biti tri modela, Suzuki Cappuccino, Daihatsu Copen i ToyotaS-FR.

A najbolja stvar u ovoj saradnji je što će Suzukijev roadster najvjerovatnije pokretati smanjena verzija motora iz GR modela. Pominje se 1.3 turbo trocilindrični motor sa 150 KS, koji će u sprezi sa ručnim šestostepenim mjenjačem pokretati zadnje točkove.

Teško da može bolje od ovoga u takvom pakovanju. Dodajmo da će nova Mazda MX-5 vjerovatno biti hibrid, što će ovaj model učiniti posebno poželjnim za vozače koji traže vožnju bez elektrifikacije.