
Vijest je potvrdio prvi čovjek Suzukija.
Iako je prije samo nekoliko dana Suzuki predstavio električni model eVitaru, japanski proizvođač je primjetno usporio dalji razvoj. Pomenuta eVitara je rezultat saradnje sa Toyotom, koja je optimizovala troškove i omogućila deljenje većeg broja komponenti. Takođe, model će se proizvoditi u Indiji. I dolazi do pauze.
Međutim, od prošlogodišnje najave 35 milijardi eura ulaganja u razvoj električnih modela do 2030. godine, to neće biti puno. Predsjednik kompanije Toshihiro Suzuki jasno je stavio do znanja da se zaustavlja i razvoj pet električnih noviteta najavljenih prošle godine. Razlog za ovu odluku je smanjena potražnja, kao i sve veća kineska konkurencija.
"Mi smo u veoma teškoj situaciji"
„Trenutno smo u veoma teškoj situaciji jer se usporava prodaja akumulatorskih vozila, a sa druge strane na tržište dolaze pristupačna i jeftina električna vozila iz Kine, tako da je jako teško vrijeme za uvođenje električnih vozila. vozila", rekao je on za Autocar . „Gledajući trenutnu situaciju, vladini poticaji nestaju i s kineskim električnim vozilima, koja imaju vrlo jaku konkurenciju, morate dobro razmisliti koju vrstu vozila predstaviti tržištu i u koje vrijeme.“
Podsjetimo, Suzuki je prošle godine najavio električne modele za koje se pokazalo da su električne verzije Jimnyja, Ignisa i S-Crossa. Kada je u pitanju Jimny, dodatna masa električnog pogona uništila bi glavne prednosti malog SUV-a, pa se od te ideje odmah odustalo. Za sada, jedini vidljivi električni model je manji od eVitare.
Međutim, Suzukiju se ne žuri. Za to je kriva struktura prodaje prema kojoj se polovina prodaje ostvaruje u Indiji, gdje će motori s unutrašnjim sagorijevanjem dominirati godinama koje dolaze.