MATE RIMAC POTVRĐUJE

Svi modeli Bugatti Tourbillon su već prodani

Bugatti

Mate Rimac kaže da su svi planirani primjerci rasprodati.

Kada je riječ o luksuzu, ne postoji kriza. Ekstremni luksuz uvijek pronađe put do kupaca, posebno kada su u pitanju automobili. Bugatti je posebno dobar u tome i uprkos drastičnom podizanju cijena, i dalje nema problema s pronalaženjem bogatih klijenata.

Bugatti je već rasprodao cijelu proizvodnu seriju Tourbillona, koji prije oporezivanja košta čak 3,8 miliona eura. Ovo je posebno impresivno s obzirom na to da je ovaj supersportski automobil predstavljen u junu prošle godine.

Istina, u poređenju sa Chironom, planirana serija je prepolovljena na 250 jedinica, ali i dalje zvuči impresivno da su sve ove jedinice pronašle put do kupaca. Istovremeno, treba imati na umu da će neki čekati na svoj primjerak do 2029. godine, kada je planirana proizvodnja.

Rimac je potvrdio vijest

Vijest je lično potvrdio Mate Rimac, izvršni direktor Bugatti Rimac-a. Kako prenosi Motor1 , na kongresu časopisa Automobilwoche izjavio je : "Moram vas razočarati, više nemamo nijedan u prodaji."

I to čak i prije zvaničnog početka prodaje. Također je istakao da kupci u vrhunskom segmentu i dalje žele motore sa unutrašnjim sagorijevanjem. Bugatti planira proizvoditi 80 Tourbillona godišnje. I da, vrlo je vjerovatno da nijedan od njih neće napustiti proizvodne trake bez dodatnih opcija, što također znači daljnje povećanje cijena, i to značajno.

Bugatti i dalje nema konkurenciju

Tourbillon koristi V16 motor koji je razvio Cosworth, sa zapreminom od 8,3 litre i snagom od 1.000 KS. Motor se nalazi ispred zadnje osovine i pokreće zadnje točkove. Cilindri su pod uglom od 90 stepeni, što ga razlikuje od dvostrukog V-rasporeda Chirona. Ova konstrukcija čini motor dužim, a radilica mjeri oko jedan metar. Omjer kompresije je 14,5:1, maksimalna brzina je 9.000 o/min, a maksimalni obrtni moment je 900 Nm.

Svemu ovome dodaju tri elektromotora, svaki snage 250 kW, odnosno 340 KS. Dva se nalaze naprijed, a jedan pozadi. Sistem omogućava pogon na sva četiri točka u hibridnoj konfiguraciji ukupne snage 1.800 KS. Uprkos hibridnim komponentama i visokonaponskoj bateriji kapaciteta 25 kWh, ukupna težina automobila ostaje ispod dvije tone, što je gotovo isto kao i kod prethodnika. Bugatti navodi električni domet od 60 kilometara.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje dvije sekunde, 200 km/h se postiže za manje od pet sekundi, a 400 km/h za manje od 25 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 445 km/h.

Dizajn uključuje vrata koja se otvaraju poput leptirovih krila, uzdužni centralni element nazvan "kičma" ili "dorsala" u čast modela Type 57 SC Atlantic, fiksni volan s mehanikom sličnom instrumentima i unutrašnjost bez digitalnih displeja. Sjedala se ne mogu pomicati naprijed-nazad, već se pomiču nožnim komandama kako bi se prilagodila stasu vozača.

Varijanta Équipe Pur Sang se razlikuje, između ostalog, po tome što ima osam izduvnih cijevi umjesto standardne verzije sa četiri otvora.


Znate više o temi ili prijavi grešku Komentari