U DEVET EVROPSKIH ZEMALJA

Svjetski automobilski div prodavat će kineske električne aute u Europi

Leapmotor

Proizvođač automobila Stellantis će od septembra početi prodaju električnih vozila (EV) svog kineskog partnera Leapmotor u devet evropskih zemalja kako bi proširio svoju ponudu jeftinih automobila, rekao je šef kompanije Carlos Tavares.

"Prodaja zajedničkog preduzeća Stellantis i Leapmotor proširit će se na Južnu Ameriku, Bliski istok, Afriku, Indiju, Aziju i Pacifik počevši od četvrtog kvartala 2024.", rekao je Tavares u kineskom gradu Hangzhou, gdje je sjedište Leapmotor-a.

Zajedničko preduzeće pod nazivom Leapmotor International, koje je u 51 posto vlasništvu Stellantisa, namjerava prodati Leapmotorova električna vozila izvan Kine, a također ih proizvoditi izvan Kine, oslanjajući se na Stellantisove proizvodne baze.

To je dio šireg partnerstva između dvije grupe, nakon što je francusko-italijanska grupa prošle godine objavila da kupuje 21 posto udjela u Leapmotoru za 1,6 milijardi dolara.

Kroz zajedničko ulaganje, Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju Leapmotor proizvoda izvan Kine. To je prva takva prilika za etabliranog zapadnog proizvođača automobila u vrijeme kada brojni kineski proizvođači, uključujući BYD, Chery i Dongfeng, najavljuju ili razmatraju nove proizvodne pogone u Evropi.

Tavares i izvršni direktor Leapmotor Zhu Jiangming nisu dali detalje o tačnim lokacijama na kojima bi se Leapmotorova električna vozila mogla proizvoditi.

Ali Tavares je rekao da će se sve odluke o proizvodnji zasnivati na procjeni troškova i kvaliteta, te da bi Stellantisova tvornica u Tychyju u Poljskoj mogla biti među mogućim lokacijama.