OVO JE NOVI PAGANI UTOPIA ROADSTER

Talijansko remek djelo s V12 i 864 KS bez ikakve struje

Pagani

Pagani je predstavio model Utopia Roadster, otvoreno nebo, twin-turbo V12 motor s 864 KS, ručni mjenjač. Nema elektromotora, hibrida i sličnih nepotrebnih stvari, samo čista snaga i brzina.

Dvije godine nakon što je predstavljena Utopia, Pagani predstavlja i Utopiju Roadster, jednako umjetničko djelo koje bez krova čak izgleda i bolje.

Ali poznati elementi Pagani dizajna su tu: dvostruka okrugla svjetla, veliki usisnik na prednjem dijelu, dvostruka zadnja svjetla te obavezne četiri izduvne cijevi.

Roadster vozi na 21-colnim Pirelli P Zero Corsa Cyber gumama na prednjim točkovima te 22-colnim straga. "Pametne" Cyber gume kroz komunikaciju s vozilom omogućuju prilagođavanje performansi tačno tim gumama i njihovom stanju u tom trenutku.

Time se omogućuje učinkovitije djelovanje ABS-a i kontrole proklizavanja, naravno s ciljem unapređenja performansi.

Za pogon se koristi isti 6.0 V12 motor s dvostrukim turbopunjačem kao i na coupe modelu, a razvija snagu od 635 kW (864 KS) te 1.100 Nm okretnog momenta.

Kupci mogu birati između ručnog mjenjača sa sedam stepenova prenosa ili automatizovanog mjenjača sa sedam stepenova prenosa s polugicama za promjenu stepenova prenosa iza upravljača.

Pagani je razvio ručni mjenjač u saradnji s britanskom firmom Xtrac, kako bi mogao prenijeti golemi okretnim moment pri čemu se koriti spojka s tri lamele.

Aktivni ovjes, u kombinaciji s elektroničkim diferencijalom i sistemom dinamičke kontrole, eliminiše svaku sklonost podupravljanju, dok elektronska kontrola proklizavanja osigurava besprekorno kretanje uprkos enormnoj dostupnoj snazi.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Utopia Roadster ima maksimalnu brzinu elektronički ograničenu na 350 km/h, odnosno nekoliko km/h manje od coupea.

Zanimljivo je kako Utopia Roadster teži jednako kao i coupe, odnosno tačno 1.280 kg, a Pagani to pripisuje naprednoj moncoque karoseriji izvedenoj u kombinaciji karbonskih vlakana i titana, a korišteno je više od 40 različitih kompozitnih materijala kako bi se smanjila težina

Unutrašnjost je uobičajena za Pagani, kevlar, aluminij i koža, nema infotainment zaslona i sličnih gluposti.

Upravljač je izveden iz jednog komada aluminijuma težine 43 kg, a pet-osnoj CNC glodalici treba 28 sati neprekidnog rada kako bi se dobio konačni oblik težine 1,6 kg.

Pagani planira proizvesti samo 130 primjeraka, a cijena je 3.1 milion eura.