
Iako su Autoceste FBiH najavile ubrzanu gradnju Koridora 5c, stvarna situacija na terenu nije pokazala značajan napredak. Rokovi za završetak gradnje na šest gradilišta su premašeni, a projekti su zapeli u različitim fazama iz različitih razloga.
Na primjer, Sarajevska obilaznica LOT 3B, koja je trebala biti završena u februaru 2022., još uvijek nije gotova. Autoceste FBiH su naveli da trenutno rade na idejnom projektu, ali da prije nastavka radova moraju dobiti urbanističku saglasnost. Tek nakon toga će se moći započeti s izradom glavnog projekta i nastaviti radovi na izgradnji.
Tunel Hranjen, čiji su radovi počeli u martu 2019., kasni već dvije godine i tri mjeseca. Razlozi za kašnjenje nisu jasno navedeni, ali činjenica je da se planirano puštanje u promet pomjera iz godine u godinu.
Poddionica Počitelj - Zvirovići također je suočena s ozbiljnim kašnjenjem. Iako je ugovor potpisan u junu 2019., radovi na LOT 1 i LOT 2 kasne gotovo tri godine, s različitim vremenskim odstupanjima. Čini se da je proces izgradnje usporio iz različitih razloga, uključujući vjerovatno i administrativne i tehničke prepreke.
Dionice oko Zenice također su suočene s kašnjenjem. Ugovori o izgradnji potpisani su 2019. godine, ali se rokovi za završetak gradnje konstantno pomjeraju. Na primjer, predviđeni rok za dionicu Poprikuše - Zenica sjever bio je april 2022., ali je već ušli u drugu godinu kašnjenja.
Brza cesta Lašva - Nević Polje također je suočena s problemima. Iako je ugovor potpisan u aprilu 2022., već je zabilježeno kašnjenje od četiri mjeseca. To ukazuje na to da se problemi s rokovima pojavljuju i na novijim projektima.
Sveukupno, iako su najavljene ambiciozne planove za izgradnju Koridora 5c, stvarnost na terenu sugerira da je napredak spor i da se rokovi za završetak gradnje često probijaju. Ovi zastoji mogu imati različite uzroke, ali pokazuju da su izazovi u izgradnji infrastrukture u BiH i dalje prisutni.