
Američki lanac brze hrane McDonald’s objavio je danas rezultate za četvrti kvartal 2024. koji su podbacili u odnosu na očekivanja analitičara.
Iako je prilagođena zarada po akciji iznosila 2,83 dolara, što je bilo u skladu s tržišnim prognozama, prihod od 6,39 milijardi dolara bio je niži nego što su analitičari očekivali. Prognoze su bile postavljene na 6,44 milijarde dolara, a pad prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama bio je glavni faktor razočaranja.
Iako je McDonald’s izvijestio o blagom porastu prometa u restoranima SAD-a, prodaja je pala za 1,4 posto, što je značajno više nego što su prognoze predviđale. Analitičari su očekivali pad od samo 0,6 posto. McDonald’s je naveo da je smanjenje prodaje bilo posljedica nekoliko faktora, uključujući probleme sa zdravljem potrošača, jer su slučajevi trovanja bakterijom Escherichia coli, povezani s restoranima lanaca, ozbiljno uticali na reputaciju kompanije.
Zdravstvena kriza, koja je uključivala slučajeve trovanja povezane s “Quarter Pounder” hamburgerima, bila je najveći udarac za McDonald’s u zadnjem kvartalu. Iako je epidemija službeno okončana početkom decembra, negativan učinak na promet bio je vidljiv i nakon toga, jer su potrošači izbjegavali lanac brze hrane zbog straha od bolesti.
Tokom ljeta, McDonald’s je pokušao privući potrošače s promocijama poput obroka od pet dolara, što je povećalo prodaju. Međutim, analitičari su upozoravali da je ovo kratkoročna strategija koja može donijeti samo ograničen uspjeh, ako kupci ne nastave s kupovinom punih cijena artikala.