
Prošlog mjeseca, osnivač je potaknuo zaposlenike da "plate svaku cijenu i žrtvuju se" kako bi pomogli reformi firme nakon što je PDD-ova izvedba izazvala nervozu
Alibaba je reorganizirao svoje vrhovno vodstvo nakon izuzetne uspješnosti konkurentske firme koja je uzburkala diva. Eddie Wu, izvršni direktor Alibaba Grupe, sada će također voditi e-trgovinski posao firme, zamijenivši Trudy Dai, koja je bila dio firme više od dva desetljeća, prema internom pismu Joea Tsaija, predsjednika Alibaba Grupe, koje je vidio CNN.
Dai, jedna od 18 suosnivača Alibabe, osnovat će društvo za upravljanje imovinom unutar grupe, navodi se u pismu.
DIONICE ALIBABE (BABA) PORASLE SU PREKO 3% NA AZIJSKOM TRŽIŠTU U SRIJEDU.
Reorganizacija dolazi sedmicama nakon što je milijarder i suosnivač Jack Ma pozvao na "promjene" u firmi, budući da je dramatični uspjeh konkurenta PDD (PDD), grupe koja stoji iza kineskog diva internete kupovine Pinduoduo i američkog maloprodajnog početnika Temu, uzdrmala kinesku e-trgovinsku industriju.
Cijena dionica PDD-a porasla je 77% ove godine, omogućujući joj da prošlog mjeseca prvi put prestigne Alibabu po tržišnoj kapitalizaciji.
Iznenadna promjena u rukovodstvu događa se samo tri mjeseca nakon što je Wu zamijenio Daniela Zhanga kao četvrti izvršni direktor Alibaba Grupe u povijesti tvrtke. Također je preuzeo vođenje odjela za oblak nakon što je Zhang iznenada napustio tu jedinicu.
"Eddie je ... manevrisao teškim kompromisima i donosio teške, ali nužne odluke", rekao je Tsai u svom pismu. "Eddijevo vođstvo oba Alibaba clouda i TTG-a osigurat će potpunu usredotočenost i značajnu i održivu investiciju u naša dva glavna poslovanja, računarstvo u cloudu i e-trgovinu, te omogućiti TTG-u transformaciju putem inovacija u tehnologiji."
TTG SE ODNOSI NA TAOBAO I TMALL GROUP, KOJA UKLJUČUJE ONLINE SHOPPING PLATFORME ALIBABE.
Dionice Alibabe pale su 18% ove godine dok se bori s zabrinutostima zbog temeljite reorganizacije, promjena u vodstvu i žestoke konkurencije.
Prošlog mjeseca, Ma je potaknuo zaposlenike da "plate svaku cijenu i žrtvuju se" kako bi pomogli reformi firme nakon što je PDD-ova izvedba izazvala nervozu.
PDD, osnovana 2015. godine, imala je izvanrednu godinu. Također je privukla međunarodnu pozornost svojim pokretanjem Temu, pristupačnog online supermarketa koji je postao izuzetno popularan na tržištima poput Sjedinjenih Američkih Država i Australije. Temu prodaje sve, od kućanskih potrepština do odjeće i elektronike.