
U isto vrijeme, pred tržišnim promjenama, odlučeno je da je model s unutrašnjim sagorijevanjem jednako važan.
To, međutim, ne znači da je još jedna generacija ovog automobila na putu. Ništa nije dalje od istine – Volkswagen razmatra opciju da osma generacija Golfa s unutrašnjim sagorijevanjem bude u prodajnim salonima do 2035. godine.
Postoji velika vjerovatnoća da ćemo imati priliku kupiti potpuno novi automobil prestavljen 2020. u… 2034. Golf je ključni proizvod za Volkswagen i čini temelj njegove buduće ponude. Nijemci rade na sljedećoj generaciji, ovoga puta električnoj, koja je spremna zamijeniti model ID.3.
U isto vrijeme, pred tržišnim promjenama, odlučeno je da je model s unutrašnjim sagorijevanjem jednako važan. To, međutim, ne znači da je još jedna generacija ovog automobila na putu. Ništa nije dalje od istine. Volkswagen razmatra opciju da osma generacija Golfa s unutrašnjim sagorijevanjem bude u prodajnim salonima do 2035. godine.
Zašto ova odluka?
Odgovor neće biti iznenađenje – automobili s unutrašnjim sagorijevanjem potrebni su zbog osiclirajuće prodaje električnih automobila. Istodobno, Volkswagen ne želi trošiti novac na sljedeću generaciju benzinskih i hibridnih modela. Nijemci su odabrali električnog nasljednika sadašnjeg automobila. Bit će to također automobil koji će s tržišta zamijeniti model ID.3.
Trenutna generacija Golfa s unutrašnjim sagorijevanjem je “vrhunac tehnološkog razvoja” za MQB platformu. Naravno, moguće su veće i manje korekcije, iako se cjelokupna forma ovog automobila vjerojatno neće promijeniti. Ipak, možemo očekivati osvježeni stil i nova rješenja.
Zabrana prodaje automobila s unutrašnjim sagorijevanjem iz 2035. još uvijek je u igri, iako regulatori stalno mijenjaju pristup ovoj temi. Ovakve promjene tjeraju automobilske kompanije da skaču s cvijeta na cvijet, s jedne strane stavljajući elektrifikaciju na prvo mjesto, ali s druge strane i dalje drže do automobila s unutrašnjim sagorijevanjem koji se prodaju… sve bolje i bolje.
Kao rezultat toga, Volkswagen Golf bi mogao biti jedan od automobila koji će ostati na tržištu 14-15 godina. Ko bi očekivao da ćemo ikada vidjeti ovako nešto?