NEMA INFOTAINMENTA

Obnovljena Toyota u Japanu stoji malo preko 10.000 eura, evo što nudi

Toyota

Novi automobili su posljednjih godina postali znatno skuplji, ali u Japanu su cijene i dalje vrlo dobro uravnotežene.

Pogotovo kada govorimo o vremenskim modelima koji su se već višestruko isplatili, ali i dalje bilježe solidne prodajne rezultate. Jedan od tih modela je Probox, jedan od najjeftinijih automobila izvan segmenta minijaturnih kei automobila.

Probox je pristojan automobil, a njegova privlačnost leži u jednostavnosti i, naravno, niskoj cijeni. Vjerovali ili ne, ovaj automobil, kojem smo se na neki način divili još 2021. godine, počinje od oko 10.500 eura. Na taj način kupac dobija praktični karavan rastegnut na oko 4,25 metara.

Originalni Probox je predstavljen 2002. godine, a trenutna generacija je stigla 2014. godine, s promjenama koje su više ličile na temeljito osvježenje nego na potpuni redizajn. Od tada je postepeno unapređivan, i dalje zadržavajući osnovne linije karoserije i istu arhitekturu enterijera.

Najveća inovacija za 2026. godinu je poboljšani paket sigurnosnih sistema Toyota Safety Sense, koji je postao obavezan prema lokalnim propisima. Uključuje poboljšani sistem sigurnosti prije sudara koji sada radi i na raskrsnicama, sistem proaktivne pomoći pri vožnji za lakše upravljanje i usporavanje, te kočnicu za podršku pri parkiranju koja pomaže pri manevriranju u uskim gradskim prostorima.

Nema infotainmenta

Unutra, Probox ostaje vjeran jednostavnosti. Analogni instrumenti dobijaju novi 4,2-inčni informacioni displej, a tu je i redizajnirani volan preuzet iz Corolle, sa ugrađenim dugmadima.

Infotainment ekran i dalje nedostaje. Na njegovom mjestu je plastična ploča, što potvrđuje Proboxovu filozofiju fokusiranja na praktičnost, a ne na gedžete.

Opcije uključuju automatski zatamnjujući unutrašnji retrovizor sa kompaktnim monitorom, kao i sjedišta sa lako čistivim presvlakama za kupce koji cijene praktičnost iznad udobnosti.

Stara i provjerena osnova

Mehanički, Probox i dalje dijeli platformu ukinutih modela Corolla Axio i Fielder, koji su prestali da se proizvode ranije ove godine. Za 2026. godinu, Toyota je smanjila ponudu motora. Osnovni 1,3-litarski motor je uklonjen, a sada je standardan 1,5-litarski četverocilindrični sa 107 KS. Uparen je sa CVT mjenjačem i dostupan je sa pogonom na prednje ili sve točkove.

Postoji i hibridna verzija, koja koristi slabiju verziju istog motora u kombinaciji s jednim elektromotorom, što u ponudu donosi efikasniju alternativu.

Cijena obnovljenog Toyota Proboxa počinje od 1.918.400 JPY ili oko 10.500 eura, što je povećanje od oko 10 posto u odnosu na prethodni model.