IZA SEBE IMA VIŠE OD 30 GODINA STAŽA

Renault Twingo treće generacije odlazi u penziju

Renault twingo 1

Simpatični Twingo iza sebe ima više od 30 godina staža u tri generacije.

Međutim, aktuelni model Twinga u električnom izdanju, Renault počinje da sklanja s važnih evropskih tržišta, pripremajući ga za penziju. Nasljednik stiže 2026. godine, u novoj ulozi, vraćajući se dijelom svojim korijenima.

Francuski gradski automobil iza sebe ima više od 30 godina staža, iako njegovi počeci datiraju mnogo ranije. Nakon tri decenije prisustva na tržištu, Twingo je pred penzijom. Renault ga već povlači s nekih od najvažnijih evropskih tržišta. Model je još uvijek prisutan u Francuskoj, iako će se uskoro oprostiti i s matičnog tržišta.

U Španiji, Njemačkoj ili Švajcarskoj više ga nije moguće konfigurisati, iako još uvjek postoje neki modeli u prodaji kao dio viška zaliha narudžbina iz posljednjih nekoliko mjeseci. Kako kompanija priznaje, električni Twingo je došao do kraja svog komercijalnog ciklusa. Međutim, iznenađeni smo diskrecijom s kojom Renault izvodi operaciju njegovog tihog penzionisanja.

Tužan kraj za automobil koji je toliko značio tolikom broju vozača.

Aktuelni Twingo je rođen 2014. godine. Iako je veći dio svog "života" bio nuđen s benzinskim motorima, mali francuski automobil je bio u stanju da se prilagodi promenjivim trendovima i novim saobraćajnim propisima. Već nekoliko godina, dostupan je isključivo u električnoj verziji.

Nakon 10 godina na tržištu, sadašnjem Twingu su dani odbrojani, ali maleni Francuz još nije rekao svoju posljednju riječ. Naime, kao što je najavljeno, Renault će ga oživjeti. Međutim, iako je njegova generacijska promjena već u toku, novi i već najavljeni model će se pojaviti tek 2026. godine.

Krajem prošle godine firma je objavila saopštenje koje su mnogi željno iščekivali. Twingo će nastaviti da živi i, što je jako važno, povratiće svoju prvobitnu suštinu. Prvi Twingo E-TECH koncept pokazuje nam dizajn koji je postao veoma popularan 90-ih godina.

Mali i "zaokruženi" format će predvoditi novi talas malih evropskih električnih modela kada za dvije godine stigne na tržište. Za njegovu novu četvrtu generaciju, koristiće se arhitektura prilagođenu isključivo ‘’struji’’, o čemu još uvjek nemamo puno informacija. Ono što znamo je da će njegova prodajna cijena biti, nadamo se, ispod granice od 20.000 eura.

Barem se tako nadaju u Renaultu, koji ima problema s pronalaskom partnera s kojim može da podjeli troškove razvoja. Twingo će koristiti manju verziju AmpR platforme koja je lansirana na električnom R5.

U početku se očekivalo da će Volkswagen i Renault zajedno raditi na ovom projektu, ali to neće biti slučaj. Njemci su prekinuli pregovore, a Francuzi nisu imali izbora nego da traže kineskog partnera. Još nije objavljeno koja kompanija će obezbjediti dio kapitala potrebnog za postizanje nižih cijena, iako su sve oči uprte u Geely, "uhodanog" partnera Francuza s kojim već imaju zajedničko ulaganje - Horse.