KG MOBILITY ULAZI U GLOBALNU TRKU PICKUPOVA

Musso Q300 najavljuje novu eru hibridnih i električnih modela srednje veličine

KG Mobility

Segment pickup vozila srednje veličine bilježi značajan rast širom svijeta, a proizvođači automobila pojačavaju konkurenciju u borbi za kupce.

Među liderima poput Ford Rangera i Toyote Hilux, sada se ističe i južnokorejska kompanija KG Mobility (ranije SsangYong), koja planira transformirati svoj legendarni model Musso u podbrend za električne, hibridne i tradicionalne verzije s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.

Nakon predstavljanja električnog Musso modela, KG Mobility je sada najavila novi pickup srednje veličine kodnog naziva Q300, koji bi trebao zamijeniti trenutni Rexton Sports (poznat na međunarodnom tržištu kao Musso). Model je prvi put viđen na skicama ranije ove godine, a nedavno je otkriven i u teaser videu.

Dizajn naprijed uključuje LED svjetla inspirisana legendarnim Ford F-150 i BYD Shark modelima, dok maska hladnjaka s pet otvora u stilu Jeepa dobija osvijetljene letvice koje dodatno naglašavaju robusnost vozila. Masivni branik s širokim usisnikom doprinosi impresivnom izgledu. Bočne stranice imaju zaštitne obloge sa integrisanim žutim pokazivačima smjera, dok duži tovarni prostor sugeriše produženi zadnji prepust. Stražnji kraj odlikuju tanke vertikalne LED diode i vrata prtljažnika s utisnutim KGM slovima.

Unutrašnjost još nije detaljno prikazana, ali se očekuje digitalni kokpit i kabina sa pet sjedišta, što je u skladu s dvostrukom kabinom karoserije. Trenutna generacija Rexton Sports/Musso predstavljenja je 2018. godine, s redizajnom 2023. godine, a koristi platformu okvira Rexton SUV-a uz benzinske i dizel motore. Sljedeća generacija će vjerovatno nadograditi postojeću platformu uz dodatak hibridnih pogonskih opcija.

Kompletno predstavljanje Q300 očekuje se u narednih nekoliko mjeseci, dok je lansiranje planirano za 2026. godinu. Pickup bi osim u Južnoj Koreji mogao biti dostupan i u Evropi, Velikoj Britaniji i Australiji, gdje će se suočiti s rivalima poput Ford Rangera, Toyote Hilux, Mitsubishija L200, Nissana Navare, Isuzu D-Maxa, Mazde BT-50, Volkswagen Amaroka, Kia Tasmana te GWM Cannona i Maxusa/LDV T60.

KG Mobility tako nastoji spojiti robusni dizajn, modernu tehnologiju i nove pogonske sisteme kako bi osvojila segment koji globalno bilježi sve veću potražnju za pickup vozilima srednje veličine.