KINEZI PROIZVODE MOTOR

Novi Mercedes ima kinesko srce

Mercedes

Mercedes-ov novitet dobio je novu verziju s konkurentnim karakteristikama, ali i pomalo iznenađujućim porijeklom.

Mercedes-Benz je dodao novi model u CLA porodicu, i to vrlo konkurentan. Riječ je o hibridu koji nosi oznaku CLA 220 Hybrid. Pravo iznenađenje, međutim, krije se iza te oznake, odnosno ispod lima, a to je kinesko srce.

Kinezi proizvode motor

CLA 220 Hybrid je predstavljen prije nekoliko dana. Vizualno, ostaje vrlo blizak potpuno električnim verzijama CLA koje je Mercedes već predstavio, ali ispod haube se nalazi 1,5-litarski četverocilindrični motor sa turbopunjačem.

Mercedes tvrdi da je "razvio" ovaj motor, iako ne spominje da je kreiran u saradnji s kineskim Geelyjem. Prema kineskom portalu IThome , motor neće biti samo razvijen uz kineski input, već će biti i proizveden u Kini, nakon čega će biti isporučen Mercedesu na ugradnju.

Motor od 1,5 litara koristi Millerov ciklus sagorijevanja i opremljen je nizom rješenja usmjerenih na efikasnost. Ima blok motora u potpunosti od aluminija i Nanoslide premaz na stijenkama cilindara kako bi se smanjilo trenje i povećala izdržljivost. Također ga karakterizira visok omjer kompresije od 12:1.

Mercedes je također posvetio dodatnu pažnju smanjenju buke, pa je u područje motornog prostora, uključujući A-stubove i donji dio poda, ugradio dodatnu izolaciju.

Motor radi u kombinaciji s elektromotorom integriranim u osmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom i 48-voltnom litijum-jonskom baterijom kapaciteta 1,3 kWh. Za veću efikasnost, Mercedes navodi da CLA 220 može voziti isključivo na električnu energiju brzinama do 97 km/h. Također može rekuperirati energiju snagom kočenja do 25 kW.

Ukupno, CLA 220 Hybrid razvija 210 konjskih snaga i 380 Nm obrtnog momenta. Prema proizvođaču, ubrzava do 96 km/h za 7,1 sekundu, a maksimalna brzina je 210 km/h. Težina vozila je 1.630 kilograma.

Poznati interijer

U unutrašnjosti, svi modeli CLA 220 Hybrid standardno dolaze s jednodijelnim fiksnim panoramskim staklenim krovom. Kupci mogu opcionalno naručiti Superscreen, koji kombinuje 10,25-inčni ekran, 14-inčni centralni infotainment ekran i 14-inčni ekran suvozača. Međutim, ovo vjerovatno nije detalj koji će najviše oduševiti većinu kupaca.

CLA 220 Hybrid također ima redizajnirani volan. Na prvi pogled izgleda gotovo isto kao i u drugim verzijama i drugim Mercedesima, ali uključuje nekoliko suptilnih promjena.

Većina haptičkih dodirnih površina ostaje ista, ali kao i kod najnovijeg električnog GLC-a, uveden je novi prekidač za tempomat, kao i fizički kotačić za jačinu zvuka koji zamjenjuje prethodna rješenja osjetljiva na dodir.


Znate više o temi ili prijavi grešku Komentari