Švedski Volvo Cars počeo je premještanje proizvodnje električnih vozila iz Kine u Belgiju, procjenjujući da će EU uvesti uvozne carine, piše londonski The Times.
Volvo je u vlasništvu kineskog Geelyja i proizvodi električna vozila u Kini. Pošto je Evropska komisija otvorila istragu o mogućim subvencijama koje bi mogle rezultirati tarifama, kompanija je počela razmišljati o obustavi prodaje u Evropi, piše londonski list, pozivajući se na izvore kompanije.
Premještanje proizvodnje modela EX30 i EX90 iz Kine u Belgiju riješilo bi problem mogućih tarifa i skinulo bi s dnevnog reda opciju obustave prodaje vozila, objašnjava The Times u izvještaju objavljenom u subotu.
Kompanija bi takođe mogla da preseli proizvodnju nekih modela namenjenih britanskom tržištu u Belgiju, dodaje list.
Volvo nije odmah odgovorio na Reutersov zahtjev za komentarom izvještaja.
Otvorena istraga o subvencijama kineskih proizvođača električnih vozila
Evropska komisija je početkom oktobra otvorila istragu o mogućim subvencijama kineskih proizvođača električnih vozila, utvrdivši da je njihov udio na evropskom tržištu skočio sa jedan na osam posto i da bi do sljedeće godine mogao dostići 15 posto.
"Nekoliko izvora je naglasilo da kineske kompanije (npr. BYD, Nio i Xpeng) još uvijek izvoze relativno mali broj automobila, te da dvije trećine kineskog uvoza u EU čine vozila proizvedena u Kini od strane etabliranih kompanija iz EU i SAD", navodi se. kaže se u izvještaju Evropskog parlamenta iz oktobra.
Komisija mora završiti istragu u roku od 13 mjeseci. Privremene carine mogu uvesti najkasnije devet mjeseci od početka istrage.