Još uvijek je moguće kupiti stari Defender direktno od Land Rovera, ali takvo zadovoljstvo dolazi po visokoj cijeni.
Land Rover povremeno podsjeća javnost da je klasični Defender još uvijek dostupan. Iako je proizvodnja originalnog britanskog SUV-a završena prije deset godina, Land Roverova Classic divizija i dalje ga nudi kroz program Works Bespoke. Riječ je o potpuno restauriranim vozilima proizvedenim između 2012. i 2016. godine, opremljenim snažnim V8 motorom od 400 KS.
Novost je da je sada moguće uskladiti boju klasičnog Defendera s najmoćnijom modernom verzijom, Defender Octom. Svaki model provodi oko 300 sati u lakirnici kako bi se dobila jedna od sljedećih završnih obrada: Petra bakrena, Faroe zelena, Sargasso plava ili Narvik crna. Dostupne su i Carpathian i Charente siva. Sve nijanse dostupne su u sjajnoj ili satenskoj boji za one koji preferiraju mat izgled.
Land Rover također nudi sjajno crnu rešetku hladnjaka kako bi vizualno uskladio izgled s modelom Octa, dok je naziv modela na haubi napravljen od sjeckanih karbonskih vlakana. Kupci mogu birati između pet dizajna kotača, 11 završnih obrada i dvije veličine, 16 i 18 inča.
Veza s modernim Defenderom Octa nastavlja se i u unutrašnjosti. Klasični Defender može se naručiti s istim izborom tkanina i kožnih presvlaka. U zavisnosti od odabranog materijala, dostupne boje su Khaki Green, Light Cloud, Lunar, Burnt Sienna i Ebony. Ove nijanse se mogu proširiti i na obloge krova, panele vrata, armaturu, ručice mjenjača i volan.
Prema Land Roveru, ideja o prenošenju mogućnosti personalizacije iz Octa modela na klasični Defender došla je direktno od kupaca. Napomenuto je da su neki naručivali modernu verziju, dok su istovremeno naručivali i klasični model u istim bojama i sličnim detaljima.
Dok novi Defender Octa u Velikoj Britaniji košta od 148.045 funti, isključujući dodatnu opremu, klasični Defender je znatno skuplji i košta 190.000 funti , uključujući 12-mjesečnu garanciju. Za taj iznos, Land Rover Classic dodatno unapređuje kočnice, podešava sistem upravljanja i ugrađuje novo ogibljenje.
V8 motor u klasičnom Defenderu nije preuzet od BMW-a, za razliku od Octa-inog 4,4-litarskog twin-turbo motora. Umjesto toga, koristi se Land Roverov vlastiti atmosferski 5,0-litarski V8 motor, koji razvija 400 KS i 515 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na točkove putem osmostepenog ZF automatskog mjenjača, kao i u Octa-i.
Za one koji žele potpuno novo vozilo koje zadržava duh starog Defendera, Ineos Grenadier može biti ozbiljna alternativa, a zanimljivo je da, kao i Octa, također koristi BMW motore.