NOVI HEROJ NOVE ERE

Cupra Terramar i zvanično

Cupra Terramar 411

Terramar je novi heroj nove ere, u nevjerovatno značajnoj godini za Cupru. Sportski SUV pomera Cupru u žarište najbrže rastućeg segmenta u Evropi.

Cupra Terramar Ispunjavajući ono što je brend obećao prije dvije godine, Terramar će nastaviti da pokreće uspjeh kompanije i njen finansijski učinak. Cupra je jedan od najbrže rastućih automobilskih brendova u Evropi, sa oko 700.000 isporučenih automobila od 2018. dok širi svoj domet širom svijeta.

Cupra Terramar Sportske proporcije daju Terramaru impuls sa proporcijama koje mu pomažu da se istakne – Terramar je visok 1584 mm, širok 1863 mm, dugačak 4519 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2681 mm. Zapremina prtljažnika je 602 litra.

Proporcije su pojačane točkovima dostupnim u opcijama od 18”, 19” i 20”.

Cupra Terramar Kako se oko pomera ka zadnjem dizajnu, njegove široke proporcije daju SUV-u jaku prisutnost, sa integrisanim i osvjetljenim logotipom Cupra smeštenim u sredini između zadnjih svjetala zajedno sa osvjetljenim imenom Terramar.

Cupra Terramar Terramar će biti dostupan u devet spoljašnjih boja, uključujući dvije mat opcije – Century Bronze Matt i Enceladus Grey Matt. Paletu kompletiraju Dark Void, Fjord Blue, Glacial White, Cosmos Blue, Timanfaya Grey, Midnight Black i Graphene Grey.

Cupra Terramar Prije ulaska u Terramar, vozača i putnike dočekuje ceremonija dobrodošlice, sa dinamičnom svjetlosnom ceremonijom u prednjem i zadnjem osvjetljenju automobila, dok se logotip Cupra takođe projektuje na tlo, kao i natpis Cupra ispred automobila (tj. na zidu ili garažnim vratima).

Digitalizacija je u centru pažnje vozača. Novi i poboljšani HMI je takođe implementiran u 10,25-inčni digitalni kokpit iza volana, kao i u 12,9-inčni infotainment sistem. Iskustvo je pojačano Head-up ekranom koji pruža informacije direktno u vidokrugu vozača.

Cupra Terramar Takođe, svrha se susreće sa tehnologijom uz korišćenje inovativnih održivih materijala, sa izborom koji kombinuju stil, sportski karakter, reciklirane i obnovljive materijale. Tri unutrašnja karaktera – Deep Ocean, Moon Light i High Canyon – poboljšavaju osjećaj u kabini.

Terramar nudi niz opcija pogona koji vozaču daju izbor performansi koje odgovaraju njihovim zahtjevima. Pet različitih pogonskih sklopova u tri različite tehnologije pružaju nekoliko opcija i daju Terramaru snažnu dinamiku vožnje. TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid) i nova generacija plug-in hibridnih (eHybrid) proizvode od 150 KS do 272 KS. CUPRA Terramar je ekskluzivno opremljen DSG menjačem, bez obzira na opciju pogona.

eTSI (blagi hibrid)

Ulazak u Terramar liniju je blagi hibrid (eTSI) jedinica, koja ubrizgava efikasnost 48V blage hibridne tehnologije sa 1,5 litarskim benzinskim motorom od 150 KS (110 kW). Uparen isključivo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem, to je kombinacija koja pruža visoku efikasnost. Sistem koristi starter-generator od 48V i litijum-jonsku bateriju od 48V.

TSI (benzin)

Dvije dostupne 2,0 litarske TSI benzinske opcije. Prva, sa snagom od 204 KS (150 kW), povezana je sa 7-stepenim DSG mjenjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sve točkove (4Drive). Druga TSI jedinica povećava izlaznu snagu i dostupna je u varijanti CUPRA Terramar VZ. VZ je skraćenica za Veloz na španskom, što znači brzo. Jedinica Terramar VZ isporučuje 265 KS (195 kW), takođe povezana sa 7-stepenim DSG menjačem i pogonom na sve točkove (4Drive).

eHybrid (plug-in hybrid)

Plug-in hibridni pogon nove generacije, poboljšava performanse i pruža širok opseg samo na električni pogon, još jednom dokazujući da su elektrifikacija i performanse savršeni spoj. Novi Terramar sadrži dve eHybrid opcije: 204 KS (150 kW) i 272 KS (200 kW) za VZ verziju. 1.5 TSI motor je povezan sa električnim motorom u kombinaciji sa baterijom koja nudi 19,7 kWh (neto) kapacitet. To znači da novi Terramar može da putuje više od 100 km u EV režimu. Baterija je kompatibilna sa brzim punjenjem do 50 kW (DC punjenje) dok na putu ili kod kuće koristi zidnu kutiju od 11 kW.

Usklađivanje performansi pogonskog sklopa sa dinamikom je ključni element karaktera Terramara. Baziran na MQB Evo arhitekturi, Terramar nudi jedinstveno iskustvo vožnje sa sportskim vešanjem.

Terramar dolazi i sa novom generacijom dinamičke kontrole šasije (DCC), što značajno poboljšava dinamiku vožnje.

Terramar VZ (2.0 TSI 265 KS & eHybrid 272 KS) može da bude opremljen Akebono kočnicama, sa disk kočnicama (375x36 mm) u poređenju sa standardnim opcijama (340x36 mm).

Cupra nastavlja saradnju sa audio stručnjacima kompanije Sennheiser Mobility, predstavljajući novi opcioni audio sistem sa 12 zvučnika.

Među sistemima za bezbjednost novog Terramara su prediktivni prilagodljivi tempomat (ACC), pomoć pri kretanju, pomoć u hitnim slučajevima i pomoć za pažnju i pospanost.

Lansiranje Terramara prati i ekskluzivni Terramar America’s Cup Limited Edition; samo 1.337 jedinica ove specijalne verzije biće proizvedeno sa jedinstvenim dizajnom i stilskim obilježjima. Terramar America’s Cup Limited Edition biće dostupan ekskluzivno sa opcijama VZ pogona: eHybrid 200 kW/272 KS i 2.0 TSI 195 kW/265 KS.

Dizajniran i razvijen u Barseloni, Terramar će se proizvoditi u Audijevoj fabrici u Đeru u Mađarskoj. Cijene u Njemačkoj kreću od 43.020 eura, a isporuke će početi tokom poslednjeg kvartala ove godine.