RAST POTRAŽNJE

Kompanija Pepco najavljuje ekspanziju na tržištu BiH: Cilj su nove prodavnice, ali i više zaposlenih

Pepco BiH

Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, sa više od 3.700 prodavnica u 18 zemalja, već godinu dana uspješno posluje i u Bosni i Hercegovini. Postignuti rezultati u prvoj godini djelovanja potpuno korespondiraju sa dugoročnim planovima ove kompanije, uz ostvaren fokus na prisustvo brenda, dostupnost lokacija i tradicionalni, nesvakidašnji omjer cijene i kvaliteta. Kako se bliži godišnjica poslovanja ove kompanije u Bosni i Hercegovini, odanost svojih kupaca odlučili su nagraditi iznenađenjima uz uobičajeni impresivni asortiman s preko 500 proizvoda namijenjenih cijeloj porodici i domaćinstvu, visok kvalitet ponude uz najniže cijene što je dominantna specifičnost ovog brenda.

"Riječ je o ključnim preduslovima za ostvarivanje našeg dugoročnog cilja. Izuzetno smo zadovoljni načinom na koji smo prihvaćeni od bosanskohercegovačkih kupaca i lojalnošću koja je već kreirana. Svjesni da svaki početak školske godine, osim radosti i uzbuđenja donosi i ozbiljne porodične troškove, kreirali smo, između ostalih pogodnosti, i Školu niskih cijena u Pepcu zahvaljujući kojoj je bilo moguće kompletirati set školske odjeće i dodataka za samo 25 KM. Većina potrebnog za povratak u školske klupe po izuzetno pristupačnim cijenama obogaćena je licenciranim motivima omiljenih dječijih junaka i junakinja kao što su Barbie, Avengers, Mickey i Minnie Mouse...", kaže na početku razgovora za Klix.ba Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco, uz napomenu da će mimo niskih cijena kompletna jesenja kolekcija donijeti brojne pogodnosti prilikom kupovine.

Pepco BiH
Foto © Pepco BiH

Ne evropskom nivou poslovanja, za Pepco kompaniju radi skoro 30 hiljada ljudi. Od početka bosanskohercegovačkog djelovanja u Pepcu je zaposleno njih 267, a do kraja kalendarske godine planirano je da broj ukupno zaposlenih u BiH bude 300.

Pepco trgovci su ambasadori Pepco brenda u svakodnevnoj komunikaciji sa kupcima

"Ljubaznost i pristupačnost, proaktivnost u pružanju pomoći, jasno i precizno informisanje, strpljenje i razumijevanje, profesionalizam, pozitivno i profesionalno usluživanje ključni su kriteriji kojima se rukovodimo prilikom zapošljavanja u Pepcu. Fokusiramo se na to da svaki zaposlenik bude ambasador brenda kroz kvalitetnu komunikaciju, čime se nastoji izgraditi dugotrajan i pozitivan odnos s kupcima", objašnjava naš sagovornik koji je prilikom dolaska Pepca na bh. tržište rast broja Pepcovih prodavnica na temelju prethodnog iskustva uporedio sa efektom grudve snijega te činjenicom da se nakon prvog otvorenog u jednoj zemlji u pravilu očekuje dosta novih.

"Zacrtana brojka koju smo imali u vidu prilikom otvaranja BiH tržišta je ostvarena. I ne samo to, naše kolege iz ekspanzije su nam osigurale dodatne lokacije. Prezadovoljni zatvaramo našu prvu godinu poslovanja sa više od 20 trgovina diljem BiH. Nastavljamo sa pravilnim širenjem u narednoj godini poslovanja kada je planirano desetak novih lokacija. U centralnoj Evropi smo i prepoznati po brzoj ekspanziji", objašnjava voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco uz napomenu da će fokus biti na gradovima u kojima tokom prve godine poslovanja nisu otvorili prodajna mjesta te da s veseljem očekuju i porast broja zaposlenika u trgovini koji su istovremeno i glavna prodajna snaga kao i prepoznatljivi ambasadori Pepco brenda u svakodnevnoj komunikaciji sa kupcima.

Odgovorno poslovanje i briga za budućnost

Svojom ponudom Pepco je orijentiran prema cijeloj porodici. I na simboličkoj i na suštinskoj razini, to im je najvažnija komponenta kreirana uz želju da svaki član jedne porodice u njihovim trgovinama može naći nešto zanimljivo za sebe. Svoj svakako bogat i prepoznatljiv asortiman odjeće i različitih vrsta predmeta za domaćinstvo i porodicu na sedmičnom nivou obogaćuju sa 250 novih proizvoda. Ovakvoj vrsti poslovanja od početka su prilagođeni procesi u logistici, skladištima i trgovinama, a što je temeljeno na velikom internacionalnom iskustvu poslovanja kompanije Pepco te je sve definisano godišnjim planovima i njihovom kasnijom uspješnom realizacijom u različitim evropskim regijama poslovanja.

Pepco BiH
Foto © Pepco BiH

Pored toga što svojim kupcima Pepco omogućava vrhunske proizvode po nesvakidašnje pristupačnim cijenama, društvena odgovornost koju njeguje u okviru vlastitog poslovanja i proizvodnje, jedna je od najznačajnijih prednosti ove kompanije.

Pepcov prodajni lanac nudi i odjeću od organskog pamuka s certifikatom GOTS. Kompanija je i dio Inicijative za bolji pamuk – jedne od najvećih nevladinih organizacija koje podržavaju ekološki prihvatljiv i društveno odgovoran uzgoj pamuka. U Pepcovim prodavnicama nalaze se i predmeti za dom prirodnog porijekla, napravljeni od slame, trave i bambusa što izostavlja korištenje plastike. Proizvodi od certificiranog drveta i papira takođe su dio ponude brenda.

Pepco BiH
Foto © Pepco BiH

"Uz sve zahtjeve koje uključuje društveno odgovorno poslovanje, njegovi benefiti dio su ključnih doprinosa kontinuiranom opravdavanju povjerenja koje kupci prema Pepcu njeguju, a ono nam je najvažnije", kaže na kraju razgovora Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco koja ima jasnu profilaciju u svim segmentima kontrole kvaliteta uz angažman brojnih stručnjaka koji su zaduženi za provjeru i poštovanje standarda.