
Poduzetnik Zlatko Oršolić u Domaljevcu gradi prvu tvornicu sladoleda u BiH. Tvornica koju pokreće ove godine na prostoru Posavskog kantona ujedno je i jedan od najvećih projekata u 34 godine postojanja njegove kompanije YimoR. Taj korak dalje u usponu regionalnog ugleda YimoRa financijski je težak 15 milijuna KM.
Višestruka važnost
Važnost projekta za Domaljevac i Posavinu je višestruka, ponajprije što će tvornica donijeti stotinu novih radnih mjesta. Buduća tvornica sladoleda imat će najkvalitetniju opremu, tehniku i tehnologiju, stoji u saopćenju kompanije YimoR.
Riječ je o jedinstvenome projektu u BiH zahvaljujući kojem će YimoR postati prvi proizvođač, kako tvrde, najkvalitetnijega sladoleda, pravljenoga po posebnoj recepturi i pripremljenoga po najvećim standardima. Projektom izgradnje tvornice sladoleda YimoR ove godine otvara i novo poglavlje u poslovanju i na inostranom tržištu.
Naime, plan je, među ostalim, dio od oko 70 posto proizvodnje pripremiti i za izvoz, čime će YimoR postati i prvi izvoznik sladoleda proizvedenoga u BiH za inostrano tržište.
"Prva tvornica sladoleda u BiH svoje poslovanje utemeljit će na osnovnoj filozofiji proizvodnje – stvoriti najkvalitetniji sladoled po pristupačnim cijenama pripremljen po posljednjim svjetskim standardima kvalitete i po originalnoj visokokvalitetnoj recepturi, koji će osvojiti sve one koji uživaju u ovoj poslastici kako u BiH tako i u zemljama uvoznicama", poručuju iz YimoRa.
Porodična firma
YimoR d. o. o. Domaljevac je porodična firma osnovana još 1989. godine i jedna je od prvih privatnih veleprodajnih firmi u BiH. Zapošljava više od 600 radnika i slovi za firmu koja profesionalno pristupa poslovanju i motivira svoje zaposlenike. Ulaže u obuku, obrazovanje i razvoj zaposlenih.
Iza lijepe privredne priče, iako ne želi isticanje, skromni je i samozatajni Zlatko Oršolić, inače univerzitetski specijalist marketinga u informatičkom okružju. U svojoj lokalnoj sredini u Domaljevcu Oršolić je sagradio prekrasan trgovački centar i njime uljepšao mjesto, ali i upravnom zgradom dodao živost prostoru, kao i svugdje gdje su nicale trgovine diljem BiH.
I dok se drugi zatvaraju u lokalno, Zlatko širi poslovanje, nema granica, ide uvijek dalje, planira višemilionske projekte i planove pretače u realnost. S druge strane, nikada nije bila upitna ni humana strana firme, jer vlasnik bez medijske pompe i potrebe za isticanjem pomaže onima kojima je pomoć potrebna.
(Večernji list BiH)