
Kako bi uhvatili korak s Kinezima, evropski proizvođači grozničavo rade na jeftinim električnim automobilima. U utrku bi se uskoro mogao uključiti i Hyundai.
Nagli porast važnosti kineskih proizvođača na globalnoj automobilskoj sceni, kao i njihov široki ulazak na evropsko tržište, doveli su dotadašnje dominantne proizvođače na uzbunu. Mnogi, čak i oni na najvišim pozicijama u strukturama Evropskih brendova ističu kako su automobili iz Kine ne samo solidne kvalitete, već da se prodaju po nekonkurentnim cijenama.
Zbog goleme podrške kineske vlade kineski proizvođači kupcima mogu ponuditi stvarno niske cijene. Toliko nisko da zapadni divovi nisu bili spremni za takvu konkurenciju. Razlike u vrijednosti kineskih i evropskih električnih automobila pokazale su se toliko velikima da je bilo potrebno provesti ključne korekcije u dugoročnim strategijama.
Proizvođači poput Renaulta, Volkswagena, Škode i Cupre već su najavili svoje jeftine električne automobile, a njihova početna cijena, koja je ujedno i gornja granica ispod koje govorimo o “jeftinom električnom automobilu”, trebala bi biti 20.000 eura. Južna Koreja će se vjerojatno također uključiti u igru u novom segmentu jeftinih električnih modela.
Tokom događanja Autonews Europe Congress u Pragu, Andreas-Christoph Hofmann, voditelj marketinga Hyundai Motor Evrope, komentarisao je ovu temu. Otkrio je da marka već radi na jeftinom električnom automobilu koji bi se mogao takmičiti s nadolazećim Volkswagen ID.2all.
– Svi u ovoj industriji znaju da je cilj za ovu vrstu automobila 20.000 eura – priznao je Hofmann, nagovijestivši i koliko bi spomenuti model potencijalno koštao.
Portal CarScoops javlja kako bi se automobil potencijalno mogao zvati Ioniq 2, no ovome treba pritsupti s oprezom. Da, ovaj automobil će sigurno biti dio električne Ioniq linije, ali za sada imamo samo dva predstavnika na tržištu – Ioniq 5 i Ioniq 6 – a na putu je i masivni Ioniq 7 SUV. Gledajući najbližu konkurenciju, “dvojka” u nazivu zvuči razumno, no zasad se samo nagađa.