BUGATTI KVAR OD 15.500 DOLARA RIJEŠEN ZA DOLAR

Vlasnik otkriva nevjerovatnu priču o luksuzu i zdravom razumu

Bugatti

Održavanje jednog od najekskluzivnijih automobila na svijetu, Bugatti Veyrona, često podrazumijeva astronomske troškove – ali ne i uvijek, ako pitate Karla Hartlija, trgovca superautomobilima iz Velike Britanije.

U razgovoru s preduzetnikom Robom Murom, Hartli je ispričao kako je riješio kvar vrijedan 15.500 dolara – za svega 1,20 dolara. Problem? Neispravan prekidač za retrovizor. Bugatti je preporučio zamjenu cijele obloge vrata, elektromotora i sklopa retrovizora. Umjesto da plati vrtoglavi iznos, Hartli se obratio prijatelju iz Formule 1 koji je otkrio da se identičan prekidač koristi u običnom VW Transporteru – i prodaje se u paketu od pet komada za manje od funte.

Popravka je trajala 20 minuta, a nije ga koštala ni penija.

Hartli upozorava da su godišnji troškovi vlasništva nad Veyronom oko 135.000 dolara, dok redovni servis zna premašiti 40.000. No, kako kaže, “ne mora svaki kvar da se rješava kod proizvođača – mnogi dijelovi su ustvari identični onima u običnim VW modelima”.

Slični primjeri uključuju i senzor turbine od 19 dolara iz Golfa GTI-ja, čija je ugradnja kod Bugattija koštala 1.800 dolara, te zamjenu rezervoara koja je prelazila 40.000 dolara.

Poruka vlasnicima skupih automobila? Uvijek tražite drugo mišljenje. Jer luksuz nije uvijek opravdanje za paprenu cijenu – ponekad se rješenje krije u dijelu iz dostavnog kombija.