
Mercedes G-klasa je odavno prevazišla koncept SUV-a, dok izdanje s potpisom Brabusa redovno ulazi na teritoriju odabranih, nudeći naizgled nekompatibilnu kombinaciju robusnosti, luksuza i vrhunske dinamike vožnje.
Ukratko, zamislite super sportski automobil koji se ne boji šljunčanih puteva, pijeska, blata i snijega. Rado ćete vidjeti gotovo borbeno vozilo ispred noćnog kluba, a neki primjerci se mogu pojaviti čak i ispred pozorišta. Sve zavisi od preferencija vlasnika, jer ova G-klasa bukvalno može sve.
Brabus XL 800 uzima Mercedes-AMG G 63 kao osnovu, a zatim uvodi niz modifikacija koje su važne za iskustvo vožnje. Najuočljivija stvar je izražena visina kao rezultat ugradnje portalnih osovina. Sa 22-inčnim BRABUS Monoblock Z/HD felgama sa terenskim gumama, XL 800 ima impresivan razmak od tla od 47 centimetara. To znači da se može bez problema penjati tamo gdje drugi odustaju.
Ali to ne znači da je spor – 4.0 twin-turbo V8 motor sada ima 800 KS pri 6600 o/min i 1000 Nm obrtnog momenta dostupnog od 3600 o/min. Dovoljno je reći da ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 4,6 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h zbog specijalnih guma.
Pored dinamike vožnje i samih karakteristika, možete uticati i na rad auspuha. Sistem nudi aktivnu kontrolu zvuka – u režimu „Sport“ XL 800 urla kao trkaći automobil, a u režimu „Povratak kući“ gotovo šapuće, kako ne bi probudio cijelo susjedstvo.
To je ekstremno vozilo koje izgleda kao oklopni transporter. Široki karbonski blatobrani, agresivni prednji branik s integriranim vitlom (može vući do 4,5 tone!) i LED svjetla na krovu jasno ukazuju na avanturistički duh. Detalji poput karbonskog difuzora, četverostruko hromiranog auspuha i snažnog svjetlosnog efekta „Launch Ambience“ podižu iskustvo na novi nivo.
Brabusov novitet je još ekskluzivniji u kabini, koja nosi BRABUS MASTERPIECE potpis, što znači ručna izrada i najbolji materijali. Siva koža s prepoznatljivim šavovima "Double Cube", karbonski elementi, ambijentalno osvjetljenje i sportski detalji poput aluminijskih papučica i LED osvijetljenih pragova daju vam osjećaj kao da ste u kabini privatnog aviona. Sjedala su perforirana radi bolje ventilacije, a na krovu se nalazi dodatni instrument za putnike na zadnjim sjedištima – koji prikazuje brzinu, vrijeme i datum.
A sada nazad u realnost. Brabus za ovu vrstu modifikacije naplaćuje minimalno 630.767 eura, bez poreza i dodatnih opcija koje budućim vlasnicima sigurno neće nedostajati. Također računajte na prosječnu potrošnju od 20,1 l/100 km i emisiju CO2 od 456 g/km.