TO JE PONOVO PRAVI SUV SA MODERNIM DETALJIMA

Novi Toyota Land Cruiser je fenomen

Toyota

Land Cruiser je jedan od rijetkih pravih SUV vozila koji zadržava svoj robusni karakter i vozi se po svojim pravilima, gdje god želite.

Najveći Toyotin SUV vraća se četvrtastim linijama koje nisu samo stvar dizajna, već imaju i praktičnu svrhu - vozaču pružaju odličnu vidljivost u svim smjerovima. Vizualno se čini kompaktnijim od prethodne generacije, iako su dimenzije vrlo slične.

Funkcionalnost prije svega

Ugaoni dizajn nije slučajnost. Uski, gotovo pravougaoni A-stubovi osiguravaju dobru vidljivost i strukturnu čvrstoću. Prednja svjetla su postavljena visoko kako bi se smanjila mogućnost oštećenja na cesti, a aerodinamični elementi poput stabilizatora zraka iznad vrata prtljažnika i aktivnih letvica ispod rešetke hladnjaka poboljšavaju performanse vozila.

U unutrašnjosti, Toyota je mudro izbjegla pretjeranu digitalizaciju. Umjesto dva velika ekrana, vozaču su na raspolaganju brojni mehanički prekidači za kontrolu svih važnih funkcija, od kontrole klime do načina vožnje i pogonskog sklopa.

Prostrana i udobna kabina

Udobnost kabine je impresivna za SUV. Kožna, električno podesiva sjedišta nude grijanje i hlađenje, a tu je i grijani volan. Putnici u drugom redu također uživaju u grijanim i ventiliranim sjedištima, zasebnoj kontroli klime i USB-C priključcima.

Land Cruiser standardno dolazi sa pet sjedišta, a u toj konfiguraciji nudi najmanje 742 litre prtljažnog prostora, što je dovoljno za pravi porodični odmor.

Snažan, ali ne i novi motor

Ispod haube motora nalazi se 2,8-litarski četverocilindrični turbodizel snage 151 kW (205 KS) i 500 Nm obrtnog momenta. Iako nije nov, motor je prošao kroz brojne modifikacije kako bi se poboljšao odziv, tiši rad i smanjila emisija.

Na putu pruža pristojnu reakciju na gas, dok na terenu omogućava dobru raspodjelu snage i kontrolu nad vozilom. Međutim, pri hladnom startu i kretanju iz mjesta proizvodi oštar, sirov zvuk koji podsjeća na kamionsku dozu. Ali sve to jednostavno nekako pristaje pravom SUV-u poput ovog.

Ovaj sadržaj vam se ne prikazuje jer ste onemogućili Embed kolačiće

Vrhunski mjenjač i pogon

Motor radi u kombinaciji s novim osmostepenim automatskim mjenjačem koji omogućava ritmičnije promjene brzina. Pri mirnoj vožnji, mjenjač radi glatko, ali pri dinamičnoj vožnji je toliko profinjen da je teško pratiti promjene brzina.

Pogonska snaga se konstantno prenosi na sva četiri točka, a sistem je značajno obnovljen - izdržljiviji je, tiši i doprinosi manjoj potrošnji goriva.

Svestran, ali i skup

Land Cruiser je svestrano vozilo, pogodno za svakodnevne zadatke, ne djeluje glomazno čak ni u gradu i pruža relativno visok nivo udobnosti na dugim putovanjima. Dobro je opremljen i nudi uvjerljivu kombinaciju mogućnosti na putu i van njega.

Vučna sposobnost Land Cruisera je do 3.500 kilograma. Ovaj SUV predstavlja odličan balans između radnog konja i svojevrsnog luksuza. Definitivno spada u kategoriju ikoničnih vozila, a kroz brojne prethodnike i tradiciju dugu preko 70 godina, ova priča se nastavlja.

U Hrvatskoj je Land Cruiser dostupan od 92.003 eura, a model poput testiranog u Executive paketu ide i do 106.964 eura. Ipak, ova Toyota je u društvu Defendera i G-klase...


Znate više o temi ili prijavi grešku Komentari